핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Yesung (Super Junior) – I Do, I Do OST Part 1 Download Read more

اوست ای دو ای دو از یسونگ:خیلی قشنگه


예성 [슈퍼주니어] – 아이두 아이두 (MBC 수목 미니시리즈) OST – Part.1
Release Date: 2012.05.31
Genre: OST
Language: Korean
Bit Rate: 320kbps

Track List:
01. 꽃보다 그녀 (That Girl Over Flowers)

download



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت22:12---13 خرداد 1391
وای آجی فرفره شد...وای خدا باورم نمیشه دارم دان میکنمش...مرسییییییییییییییییییی

معصومه
ساعت22:10---13 خرداد 1391
آجی میخوام دانش کنم ولی سرعت نتم چند وقته خیلی افتضاحه...الان سعیمو میکنم که دان بشه....اینطوری که تو گفتی قشنگه من گوش ندم دق میکنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: شنبه 16 خرداد 1391برچسب:superjunior,yesung,download, | موضوع: <-PostCategory-> |